Klachtenregeling
Het is uiteraard niet onze bedoeling dat u klachten over onze producten of dienstverlening heeft. Mocht u toch klachten hebben dan horen wij dit graag, zodat wij u verder kunnen helpen en tevreden kunnen stellen. Ook maken wij graag gebruik van uw klacht om onze producten en diensten te verbeteren met het doel toekomstige klachten te voorkomen. Om onduidelijkheden te voorkomen vragen wij u de klacht schriftelijk in te dienen. In het geval dat u klachten heeft kunt u contact met ons opnemen door middel van het e-mailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of per post op het adres:
Profcom-IT
Torenstraat 34
4361CV Westkapelle
Nederland
Wij verzoeken u bij de klacht de volgende gegevens te vermelden:
- Uw naam
- Contactgegevens, zodat wij contact met u op kunnen nemen
- Over welk artikel of welke dienst het gaat
- In het geval dat u al een factuur heeft ontvangen, het betreffende factuurnummer
- Een gedetailleerde beschrijving van uw klacht
Na ontvangst van uw klacht doen wij ons best deze zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Als u een klacht bij ons indient, zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.
Bemiddeling door ICTWaarborg
Wordt een klacht niet naar tevredenheid van de consument opgelost, dan kan deze gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen.